Ontvang 5% korting op geselecteerde items met code: DECO5

Veel gestelde vragen

Hier vindt je onze meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Bestellen.

Wanneer kan ik mijn product in huis verwachten?
Wanneer een product voorradig is en besteld is voor 16:00 zal het pakket de eerst volgende werkdag bij je bezorgd worden. Let op , dit betreft wel kleine pakketjes. Betreft het een groter pakket? Dan zal deze met een speciale vervoerder geleverd worden, de levertijd hiervoor bedraagt 1-2 werkdagen. Uiteraard ontvangt je voor beide pakketten van te voren een track&trace code waarmee je het pakket kunt volgen.

Wanneer het product niet voorradig is, zal de verwachte levertijd aangegeven staan bij het product. Dit kan op twee plaatsen staan, boven de 'aan winkelwagen toevoegen knop' of dit wordt extra weergeven in de product omschrijving van het artikel. 

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Jazeker. Direct na het bestellen ontvang je van ons een bevestigingsmail. Hierin staan de artikelen en het bedrag vermeld. Afhankelijk van je order, wordt deze in delen of in zijn geheel geleverd. Bestellingen worden in het algemeen in zijn geheel geleverd, mocht je graag een deellevering willen ontvangen, dan mag je dit aangeven in de opmerkingen. 

 

Bezorgen.

Kan ik de leverdatum wijzigen?

Wil je je artikelen op een specifieke datum ontvangen? Dat is geen probleem! Neem contact op met onze klantenservice zodat wij hier rekening mee kunnen houden. 

 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Onze standaard kleine pakketjes worden verzonden met POSTNL, wij zullen je een track&trace code sturen , zodat je het pakketje kunt volgen.

Grotere pakketten worden verzonden met een speciale vervoerder. Zij nemen de avond van te voren contact met je op over de bezorgtijd. Deze grotere pakketten worden binnen 1-3 werkdagen bij je thuis geleverd.

Kan mijn bestelling ook in het buitenland worden geleverd?

Jahoor, dit is zeker mogelijk. Heb jij een vraag met betrekking tot verzending naar het buitenland? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, zij helpen je hier graag mee verder.

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Het is mogelijk om een pakket op een ander adres te laten bezorgen. Je kunt bij het bestellen namelijk een afwijkend factuur- of afleveradres opgeven.

 

Retourneren.

Bij idecoratie.nl kan retourneren op diverse manieren. Wij vragen je om eerst contact op te nemen met de klantenservice zodat zij jou op de juiste manier kunnen helpen.  Zij zullen jou de gegevens sturen waar het pakket naartoe gestuurd mag worden. Het is ook mogelijk om pakketjes thuis op te laten halen wanneer je niet in de gelegenheid bent om deze zelf te retourneren. Hier geldt wel een meerprijs over. Deze kun je opvragen bij onze klantenservice.

Wat is mijn bedenktermijn?

Ben je niet helemaal tevreden over je aankoop en is het product nog ongebruikt en onbeschadigd? Dan kun je het uiteraard retourneren. 
Voor bijna elk online besteld product geldt een bedenktermijn van 14 dagen, ingaande de eerste dag nadat de bestelling bij je is afgeleverd. Er zijn sommige uitzonderingen, deze kun je terug vinden in de retourvoorwaarden op onze website. Wij adviseren om de doos voorzichtig open te maken zodat je deze weer kunt gebruiken wanneer je het artikel wilt retourneren.  

Wat zijn de kosten voor een retourzending?

Het retourneren van producten is helaas niet gratis. Uiteraard gelden hier uitzonderingen voor wanneer dit een omruiling/breuk betreft. Mocht je hier toch een vraag over hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij zullen je dan zo goed mogelijk helpen.

Moet ik de originele verpakking bewaren?

Wij adviseren om de doos en verpakking voorzichtig open te maken zonder dat deze erg beschadigd. Mocht het item niet naar wens zijn, dan dient deze in een nette originele doos geretourneerd te worden. 

Betaalmogelijkheden.

Wij hebben diverse betaalmogelijkheden om het je zo makkelijk mogelijk te maken. Online kun je kiezen voor: iDeal, American Express, Apple Pay, Belfius, Google Pay, Klarna Afterpay, Maestro, Creditcard, Paypal en uw Visa card.

Besluit je het product zelf op te halen? Dan kun je ook kiezen voor betaling via pin of contant. 

Winkel.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Ja! Wij hebben ook een fysieke vestiging in Westergeest (Friesland) .
Onze showroom bestaat uit 2000m2, en hier staan ontzettend veel items in die ook online staan! Ben je benieuwd en wil je eens komen kijken? Kom gezellig langs, de koffie staat klaar.

Kan ik in de winkel de items meteen meenemen?

Ja, wij zijn een hele flexibele winkel en hebben veel voorraad staan.
Veel van onze items  kunnen direct mee naar huis, maar uiteraard zitten er ook modellen tussen die wij niet mee kunnen geven, deze zijn voor de showroom bedoeld. Benieuwd of een artikel in de showroom staat? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij kijken dit graag voor je na.

Overige vragen.

Bij wie moet ik zijn als ik nog een andere vraag heb?

Hiervoor mag je contact opnemen met onze klantenservice. Zij staan elke werkdag voor je klaar van 08:30-17:00. Zij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Ik heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?

Oei, helaas kan het gebeuren dat er een keer een fout gemaakt wordt. Gelukkig kan dit altijd heel snel opgelost worden. Stuur een mailtje naar onze klantenservice service@idecoratie.nl en zij nemen contact met je op zodat het artikel kosteloos omgeruild kan worden. Wij vragen altijd een foto te sturen van het verkeerd ontvangen product. 

Mijn bestelling is kapot aangekomen, wat nu?

Ai, helaas gebeurd het wel eens dat de postbezorgers iets te enthousiast met onze pakketjes omgaan. Uiteraard zijn wij hiervoor verzekerd en zullen wij een nieuw product leveren. Stuur een mailtje + foto's van de beschadiging naar service@idecoratie.nl en wij zullen je een retourlabel sturen + een nieuw artikel!

 Ik heb een zakelijke vraag, waar moet ik wezen?

Voor zakelijke bestellingen bent u ook bij ons op het juiste adres. Wij zijn bekend met het inrichten van grotere ruimtes, vakantiewoningen etc. Meer weten? Maak dan een afspraak met een van onze adviseurs of kom langs in onze winkel. Wij denken graag met u mee. U kan een zakelijke aanvraag versturen naar: info@idecoratie.nl .

 

Veilig betalen

Betaal veilig via iDeal, Paypal, creditcard, klarna of Bancontact 

Snelle levering & gratis verzending vanaf €50

Op werkdagen voor 16:00 besteld, de volgende dag in huis*

Contact

Heb je een vraag? Stel deze dan gerust aan een van onze medewerkers van de klantenservice , wij helpen je graag!